Basiskursus for medarbejdere med kundekontakt.
Oplever du, at mødet med kunder i klinikken kan give anledning til konflikter og konfrontationer, der kan være svære at håndtere, så alle kommer godt ud dem?
Kom på kursus med Danmarks førende konflikt-coach Lars Mogensen. Lars har hjulpet et utal af mennesker, organisationer og virksomheder gennem konfliktfyldt farvand.

KURSUSINDHOLD:
Konflikthåndtering i det virkelig liv – er du rustet til det?
Kropssprog og din adfærd før, under og efter.
Forstå psykologien og anatomien bag konflikten.
Relationen – ansvarlighed og samhørighed.
Den lille tryllestav – nærvær.
Få forståelse for, hvorfor du reagerer, som du gør i konflikten.
Minimer stress og udbrændthed ved at undgå, at de uløste
konflikter hober sig op.
Når du trigger – hvad trigger du på?

Brandslukning og den bevidste dialog.

Kursusformen er energifyldt og humoristisk med jordnære og praktiske eksempler på, hvad der virker og ikke virker. Lars Mogensen bruger alle tilgængelige virkemidler i undervisningen og inddrager deltagerne i kurset med øvelser, nærvær, humor og masser af eksempler fra hans egne oplevelser.

DELTAGERE: 
Veterinærsygeplejersker, -elever, klinikassistenter og dyrlæger, der har kontakt med kunder og klienter.

TID: 
Kurset afholdes Onsdag den 3. oktober 2017. Kl. 9.00 – 15.00

STED:
Hotel Hesselet, Christianslundsvej 119, 5800 Nyborg

UNDERVISER:
Lars Mogensen, Konflikt-coach

PRIS:
2.995,- kr. ekskl. moms. Prisen inkluderer almindelige kursusomkostninger, kursusmateriale og forplejning. Du får et gratis eksemplar af Lars’ seneste bog ”Konflikter – sådan takler du dem” med i prisen.

KURSUS NR: 377

Tilmeld