Du tænker måske ikke på dig selv, som sælger – og det forstår Henrik Væver, der udbyder dette kursus godt – for du er ikke sælger i ordets reneste forstand, men rådgiver overfor dine kunder, klienter og patienter. Henrik kalder det: Begavet salg, der handler om god og lidt bedre service til dine kunder.

Begavet salg oplever dine kunder altid som god service, og god service hænger sammen med god rådgivning. På kurset lærer du om, hvordan du i hverdagen på klinikken kan give din kunder den gode rådgivning og derigennem kan sælge mere via bedre service. Få opskriften på godt salg og god rådgivning, der hvor du har kontakten til kunden: I telefonen, i receptionen, i petshoppen eller på klinikken.

KURSUSINDHOLD:
Kurset giver dig overblik over, hvor du kan sætte ind for at toptune din rådgivning og dit salg gennem god service. Du får konkrete anvisninger, og sammen udvikler I konkrete værktøjer til at skabe mere salg i dagligdagen.

Undervisningen indeholder:
Vekselvirkning mellem korte oplæg og praktiske opgaver
God blanding af viden og værktøjer
Faglig viden om salg og service
Konkrete øvelser, der giver mere salg i din klinik
Handlingsplan til at tage med hjem og sætte i gang

Den praktiske del af undervisningen tager udgangspunkt i din egen klinik og dine klienter. Kommer I flere fra samme klinik, kan I arbejde med jeres egen handlingsplan, så I let kan omsætte den til
handling, når I kommer hjem. Ingen forberedelse til kurset.

DELTAGERE: 
Erfarne ejere, ledere og ansatte med kundekontakt.

TID: 
Kurset afholdes tirsdag den 20. september 2017. Kl. 9.00 – 15.00

STED:
Innovationsfabrikken, Birkemosevej 1, 6000 Kolding

UNDERVISER:
Henrik Væver, salgstræner

PRIS:
2.995,- kr. ekskl. moms. Prisen inkluderer almindelige kursusomkostninger, kursusmateriale og forplejning.

KURSUS NR: 376

Tilmeld