• Mere end 30 års erfaring
  • Altid fri fragt ved standardlevering med GLS!
Rådgivning +45 7453 0848
Log ind / Opret Bruger
Log ind / Opret Bruger
0
Kurven er tom

SALGS OG LEVERINGSBETINGELSER

ANVENDELSE

Disse handelsbetingelser (herefter kaldet ”Betingelserne”) gælder for alle produkter, der bliver solgt af E-vet A/S (herefter kaldet ”Virksomheden”) eller dennes koncernselskaber til enhver kunde (herefter kaldet ”Køber”).

Salgs- og Leveringsbetingelserne skal være gensidigt bindende for Virksomheden og Køber, med mindre andet er udtrykkeligt aftalt. Virksomheden er ikke bundet af vilkår fremsat af Køber, som afviger fra Salgs- og Leveringsbetingelserne, med mindre sådanne vilkår er aftalt skriftligt mellem Virksomheden og Køber. Virksomheden er heller ikke bundet af vilkår fremsat af Køber, selv om Virksomheden ikke har gjort indsigelse mod sådanne vilkår.

FRAGTGRÆNSE OG LEVERING
Varerne sendes med GLS eller Dachser.
Fragtgrænse kr. 900,00 ekskl. moms. for ordrer afgivet via webshoppen. Fragtgrænse kr. 1.200,00 ekskl. moms. for ordrer afgivet via telefon, mail, fax, m.v. 

FRAGTOMKOSTNINGER
Der tillægges et beløb på kr. 165,00 ved varekøb under fragtgrænsen.

FULDMAGT VED LEVERING

For at undgå at din pakke bliver omdirigeret til en pakkeshop når GLS ikke møder personale på klinikken, har du mulighed for at udstede en fuldmagt til GLS. Fuldmagten giver GLS lov til at stille pakkerne på et af dig defineret stede. Så kan du få leveret pakker til din klinik, uden at der skal være en person til stede.

Læs mere og bestil din fuldmagt her:

https://gls-group.com/DK/da/fuldmagt


PET-SHOP ARTIKLER
Der er 1-2 dages ekstra levering på ordrer som indeholder Pet-shop artikler. Ønskes E-VET varerne sendt afsted hurtigst muligt. Laves dette på 2 særskilte ordre, med hver sin fragtberegning.

BETALINGSBETINGELSER
Forudbetaling for nye kunder, i øvrigt som aftalt ved oprettelse af kunden. Der er mulighed for PBS-betaling.

FAKTURA
Vil blive tilsendt pr. mail, samme dag som varerne afsendes.

PERSONLIGE OPLYSNINGER
Vi behandler alle oplysninger, vi får med fortrolighed. Vi videresælger aldrig oplysninger, som vi er blevet bekendt med. Indtastede oplysninger bruges kun som identifikation af kunder og for at gøre det lettere og hurtigere for kunder at bruge butikken.

ÆNDRING AF ADGANGSKODE 
Det er muligt at ændre kodeord til shoppen. Det anbefales faktisk, at man ændrer sin adgangskode en gang i mellem. Det er vigtig at bruge en sikker adgangskode. Man skal undgå at vælge sit log ind navn som kodeord. Desuden skal man undgå at bruge blanke passwords og heller ikke anvende ord eller tal som er lette at relatere til brugeren.

RETURRET
Der er ingen returret medmindre andet er aftalt. Varer kan således kun returneres efter forudgående aftale med E-vet og såfremt varens nettopris overstiger bagatelgrænsen på 200 kr. 

Der rettes henvendelse til kundeservice via telefon eller mail for at aftale en evt. returnering. Hvis en retur bliver aftalt, skal varerne returneres til E-vet (se adresse detaljer nederst på siden). Kunden betaler som udgangspunkt selv fragt omkostninger. Varer som returneres skal være i samme stand som ved modtagelsen og skal desuden være i den originale emballage, uden fragtlabels eller lignende påklistret. Fakturaen vedlægges pakken og der påføres en note om grunden for returnering samt kontakperson hos E-vet returneringn er aftalt med.

OBS: Skaffevarer, herunder bl.a. Eldorado-/Trixievarer tages IKKE retur.

REFUNDERING
Hvis man vælger at returnere varer, vil vi efter at have modtaget dem og sikret os, at de er i god stand, krediteres varen kontoen.

REKLAMATIONSRET

Når du handler hos os gælder en reklamationsret for produkter. Reklamationsretten gælder i 1 år. Reklamationsfristen begynder med leveringstidspunktet af varen. Der er garanti for produktfejl. 

Fejl skal meldes senest 8 dage efter fejlen opdages.

Brugerfejl, manglende vedligeholdelse og fejlagtige håndtering af varen er ikke underlagt reklamationsretten.

KLAGER
Eventuelle klager vil blive behandlet så hurtigt som muligt. Hvis vi modtager en klage over varer, vil vi afgøre om varen kan repareres, ombyttes med en ny vare eller om kunden vil blive tilbudt en reduktion i prisen. Hvis der er fejl ved vores produkter, betaler vi for fragten ved returnering.

PAKNING OG FORSENDELSE
Det er kundens ansvar, at alle varer bliver pakket forsvarligt før returnering. Overholdes dette ikke, forbeholder vi os retten til at destruere varen, UDEN kredittering.

Force majeure
Virksomheden er berettiget til at annullere ordrer eller udskyde aftalt levering af Produkter, og er i øvrigt fri for ansvar for enhver manglende, mangelfuld eller forsinket levering, der helt eller delvist skyldes omstændigheder, som ligger uden for Virksomhedens rimelige kontrolmuligheder, såsom oprør, uroligheder, krig, terrorisme, brand, offentlige forskrifter, strejke, lockout, slow-down, mangel på transportmidler, vareknaphed, sygdom eller forsinkelse ved eller mangler ved leverancer fra leverandør, uheld i produktion eller afprøvning, eller manglende energiforsyning, epidemier, usædvanlige naturbegivenheder, herunder men ikke udelukket til, storm og kraftig blæst, oversvømmelse, hårdt vintervejr, lynnedslag, meteornedslag og vulkanudbrud. Samtlige Købers beføjelser suspenderes eller bortfalder i sådanne tilfælde. Køber kan hverken i tilfælde af annullering eller udskudt effektuering kræve skadeserstatning eller fremsætte noget krav i øvrigt mod Virksomheden.

Delvis ugyldighed
Såfremt en eller flere af bestemmelserne i disse salgs- og leveringsbetingelser kendes ugyldige, ulovlige eller uigennemførlige, skal ingen af de øvrige bestemmelsers gyldighed, lovlighed eller gennemførlighed påvirkes eller forringes deraf.

Tvister
Eventuelle tvister mellem parterne, som udspringer af eller i relation til en købsaftale, som reguleres af Leveringsbetingelserne, afgøres efter dansk ret. Enhver tvist som ikke kan løses i mindelighed, skal indbringes for retten ved Virksomhedens værneting.

Haderslev, den 1/3-2022

E-vet A/S
Ole Rømers Vej
DK-6100 Haderslev
Tlf. +45 7453 0848